V info, spoje na jezičkih komutatorja bom še pospajkal, saj so z ukrivljanjem vsekakor izgubili del moči ter nebi rad da se kaj odleti dol.
Zdaj sledi popravilo ohišja motorja, saj je bilo ob padcu ob demontaži getribe z osi poškodovano.
Trenutno imam še en 770 motor ki ima isti problem in bo popravljen na isti način, imam pa še tretji komutator, ki je od metabo kotnega brusilnika, ampak to pa je čisto druga pošast:
Komutator je bil poškodovan, saj je prejšni lastnik tega kotnega brusilnika narobe sestavil skupaj modul za ščetke, vse kaže da je pozabil dat vzmet na vrh ščetke, in je vzmet drsela po komutatorju, do prve poškodbe, to se vidi po izraziti črti, ki je sredi ogljičnega nanosa na komutatorju. Poškodba je bila tako huda, da je enega od kontaktov, ki ima notranje hakljne potrgnila ven.
Verjetno je lamelo takrat dodatno poškodovalo, kar je poravnal in vtisnil nazaj not in prilepil z sekundnim lepilom, med tem je vse skupaj samo še dodatno deformiral.
Za moje pojme je to čisto neprimerno in neustrezno popravilo, zato bom kontakt zamenjal, notranjost komutatorja bom minimalno pobrusil, na spodnjo stran nadomestnega kontakta bom prispajkal podobne jezičke, s tem se poveča površino in moč spoja, in vse skupaj nazaj prilepil z visokotemperaturnem epoksijem.
Pa še v vednost, nadomestni del na uradnem servisu je celotni rotor in stane med 100 in 200 euri, celotni kotni brusilnik pa je nov vreden okoli 200 eur.
Saj bi tudi tu raje zamenjal celi komutator, a kitajec mi takšnega komutatorja ne more prodat, razen če kupim 100 komadov (10 segmentov, luknja 6mm, zunanji premer med 17.5 do 18mm, dolžina 16mm )

- komutatorji.png (7.33 KiB) Videno 5545 krat