O baterijah (nove, refurbished, reclaimed, ...) sem pisal tukaj:
http://www.elektron.si/forum/viewtopic.php?t=1866Refurbished in reclaimed so NOVE baterije s pikicami točkovnih zvarov, električne lastnosti so popolnoma enake tistim, ki jih prodajajo kot nove.
5 baterij vzporedno je več kot dovolj, zadoščale bi že 3 ali 4 baterije. VTC4 zmorejo 30A brez težav, piše da trajno, za nekaj sekund še več.
Kapaciteta za zagon motorja ni potrebna da je velika, dovolj je že 1Ah, če je tokovna zmogljivost dovolj velika. Štarter mogoče potegne 50A, mogoče 80A, za nekaj sekund, potem pa izračunaj koliko energije je potrebno za zagon.
Kot sem že zgoraj napisal, baterijski paket se ne bo polnil na polno ker je napetost sistema prenizka. Kar se tiče kapacitete je to pomankljivost, saj nikoli ne bo shranjena polna kapaciteta. Glede na majhne potrebe po kapaciteti je to vseeno več kot dovolj. Nizka napetost za življensko dobo in varnost baterije pomeni, da baterije nikoli ne bodo niti polne, še manj prenapolnjene.
BMS niti ne rabiš, ne bi pa škodilo, če bi ga uporabil. Problem zna biti tokovna zmogljivost BMS vezja, saj mora biti tokovno zmogljivejši od toka skozi štarter. Če za informacijo o napetosti uporabiš digitalni voltmeter, ne rabiš BMS.
Potrebuješ balansirno vezje in to nujno. Nastavljivih balanserjev še nisem videl, razen smart BMS.
Narediš ga po tem načrtu ali vzorcu:
https://electronics.stackexchange.com/q ... -balancingGre za samostojna vezja, vsaka celica ima svoj balanser, po tem vzorcu je število celic poljubno.
Še ena verzija z indikacijo
https://www.eevblog.com/forum/projects/ ... rbalancer/Da omejiš balansirni tok, lahko dodaš primeren upor na collector PNP tranzistorja ki prazni celico.
Napetost balansiranja nastaviš na 3,7 ali 3,8V nekje, odvisno od napetosti sistema, od maksimalne napetosti polnjenja, zagotovo je vsaj 14V, najbrž 14,4V ali še več. To napetost deliš s 4 ker bo to 4 celična baterija in dodaš še kakšno malenkost, recimo 50mV ampak ne več kot 100mV. Nekje v točki najvišje napetosti polnjenja naj bodo balanserji kar sproženi, zato predlagam verzijo z LED indikacijo balansiranja. Pri teh napetostih bi moral imeti okoli polovice kapacitete.
Za morebitno visoko napetost uporabiš prej omenjeni DVM, kupiš mali kitajski modulček in ga vgradiš nekam. Za prenizko napetost boš prav tako imel indikacijo, naj ne bi šel pod 10V, to je 2,5V po celici, pri štartu za kratek čas ne bo hudega če pade do 8V, precejšen del padca bo že na povezavah, baterije niti še ne bodo tako nizko.