Ročaj je malo debelejši, sicer pa je ista zadeva.S53MB je napisal/-a:Nekaj temu podobnega?
Kroko je napisal/-a:Osebno raje vidim na vtičnica ni povsem na dnu škatle ampak tu očitno ni šlo drugače.
So na pravih razdaljah. Lahko obrneš.gumby je napisal/-a:Obrneš zadnjo ploščo okoli? Če so luknje na pravih razdaljah...
Moško-ženski medeninasti distančniki imajo praviloma dolžino moškega dela 7mm. To je preveč, zmanjkalo bi mesa v prednji plošči, oziroma morali bi jo prevrtati, kar gotovo nebi bilo estetsko pozitivno.Jakey je napisal/-a:Sicer pa, zakaj tisti okrogli diatančniki, če jih je tak problem dobiti? Saj obstajajo moško-ženski medeninasti (večinoma kar 6-kotni) poljubnih dimenzij,cena je pa tudi reda centov.
VolkD je napisal/-a:Moško-ženski medeninasti distančniki imajo praviloma dolžino moškega dela 7mm. To je preveč, zmanjkalo bi mesa v prednji plošči, oziroma morali bi jo prevrtati, kar gotovo nebi bilo estetsko pozitivno.Jakey je napisal/-a:Sicer pa, zakaj tisti okrogli diatančniki, če jih je tak problem dobiti? Saj obstajajo moško-ženski medeninasti (večinoma kar 6-kotni) poljubnih dimenzij,cena je pa tudi reda centov.
VolkD je napisal/-a:No odlično. Saj skupaj nam bo pa ratalo marsikaj. Še lepše je pa to, da se lahko uporabi tole ali pa tulce. Oboje gre.
No to pa ne bo šlo. Stena je namreč samo 2mm debela. V to pa teh distančnikov ne vtakneš, brez da bi se to poznalo na drugi strani.Jakey je napisal/-a:Saj tudi rezkani stebrički niso potrebni, če se dajo samo malo daljši ti distančniki.
VolkD je napisal/-a:No to pa ne bo šlo. Stena je namreč samo 2mm debela. V to pa teh distančnikov ne vtakneš, brez da bi se to poznalo na drugi strani.
Tudi pritrditev plošče v ohišje v tem primeru nebi šla brez zvijanja.
Razen tega je zaradi natančnosti luknje pametno narediti z CNC, ker v nasprotnem preveč zgrešiš. Ko pa imaš enkrat na cnc je pa popolnoma vseeno ali je zadeva debela 2 ali pa 10mm.
Distančnike pa potrebujem na zadnji strani, kjer bi sicer bil potreben 14mm debel kos.
VolkD je napisal/-a:Tudi čelna plošča je predvidena za tak konektor. Če bi kdo rad imel zelo univerzalno zadevo, potem bo moral vgraditi 8 polni konektor, saj je original JBC samo 6 polni. To seveda potegne za seboj drugačno čelno ploščo.
Jakey je napisal/-a:Se pač vidijo 4je vgreznjeni (ali pa tudi ne, lahko so tudi lečasti) vijaki.
Ko imaš na CNC je res skoraj vseeno (če zanemarimo čas, obrabo orodja, itd), je pa potrebno dosti manj materiala.
Jakey je napisal/-a:Lahko se naredi samo sklopka, oziroma moški 6-pinski na 5cm dolg kabel in na drugo stran ženski 8-pinski. Zato ni potrebna predelava, ampak poleg 8 pinskega le še 1 6 pinski konektor.
JBC T245A ima nastavek, ki je kovinski in povezan z maso. Ko ročica pristane na mestu počivanja lahko da kontakt, ki sproži spanje.
Protoncek je napisal/-a:Torej bo obvezno naredit vmes še eno vezje, ki prvo zakasni sleep signal, drugo pa veže signal na 3.3V![]()
Icon ima zakasnitev sleep-a, to je po mojem mnenju obvezno. Verjamem, da se ogreje hitro, ampak tako hitro pa spet ne, saj ne nosiš celo večnost ročke do elementa (saj ni na drugem koncu delavnice, ampak 30-50cm stran) ampak manj kot sekundo...
In, nekaj časa rabi, da se izniha in da je res na nastavljeni temperaturi.
luccabrassi je napisal/-a:Hmm .. OLED zasloni se zapečejo (enako kot plazma TV) sploh , če je bolj ali manj gor ista temperatura …..
Pri ceni tega zaslončka malce čez evro mislim, da ni nobena težava tudi če se ga vsako leto zamenja. Pa imaš letos belega, drugo leto pa modrega
DusanK je napisal/-a:Haha, screensaver "Starfield".
Res je. Ampak verjamem, da to marsikomu nebi bil problem. Tako in tako je pri tem spajkalniku sodelovalo kar nekaj ljudi. Prav je, da se jim tukaj zahvalim.s54mtb je napisal/-a:aja, SW nisi delal sam
Slabo si prebral tole temo. http://dangerousprototypes.com/forum/vi ... ick#p64115VolkD je napisal/-a:Za polaganje pa žal nimamo dovolj podatkov. Na avtorjevi strani razen gerberjev ni ustreznih datotek za polaganje.
Vrni se na ■Aktualni projekt - unisolder5.2■
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost