Stran 1 od 1

ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2020, 17:56
Napisal/-a Aleks
Lepo bi prosil, če je tema posvečena samo ASA materialu, brez primerjav z drugimi materiali.

Do sedaj sem glede parametrov našel samo navedbe sslavca:
sslavc je napisal/-a:Lahko pa poizkusiš s filamentom ASA. Temperatura extrudorja 255°C, postelje 105°C.
Skoraj obvezno je tiskati v zaprtem tiskalniku, temperatura ambienta do 40°C.
Nekje do tretjine višine brez hlajenja filamenta. Nato pa hlajenje do 20%.


Zanima me, na kakšne mize tiskate in kaj imate za podlago? Kapton? ABS-aceton raztopina? Se prime na lak za lase?
Je že komu počilo steklo pri procesu hlajenja ali odstranjevanja kosa?

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2020, 18:10
Napisal/-a VolkD
Aleks je napisal/-a:Lepo bi prosil, če je tema posvečena samo ASA materialu, brez primerjav z drugimi materiali.


Aleks je napisal/-a:Je že komu počilo steklo pri procesu hlajenja ali odstranjevanja kosa?
V tej kombinaciji boš težko dobil kakšen odgovor.

Sicer ni bilo ASA zraven, a steklo mi je že počilo in to večkrat. Zanimivo je, da se lahko zgodi, da se steklo odlušči po debelini. Torej sploh ne razpoka.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2020, 18:29
Napisal/-a sslavc
Odkar je na tržišču ASA+, tiskam le tega in ne ASA. ASA je bil precej bolj kompliciran. Moral si imeti precej Brima, obvezno zaprt tiskalnik in temperaturo znotraj okoli 40°C.
ASA+ pa je za tisk zelo enostaven. Tiskam direktno na original mizo, ogreto na 100°C. Imam pa sicer zaprt tiskalnik.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2020, 18:47
Napisal/-a Aleks
Hvala za brim opozorilo, nisem bral še nikjer.

Za ASA sem bral priporočilo, da se kos odstrani takoj po koncu tiska. Steklo rado poči zaradi velike temperaturne razlike ki se utvari med različno hitrostjo hlajenja mize in kosa. Torej konec tiska ne bom tempiral med spanjem.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 02 Feb 2020, 22:01
Napisal/-a DomenV
Tiskal sem ga na 240°C, miza 100°C, mizo imam stekleno z UHU lepilom. Tiskal se je lepo, pri velikih kosih sem imel nekaj težav z delaminacijo. Poizkušal sem različne temperature, pa je do delaminacije vedno prišlo, ampak kot sem rekel, samo pri velikih kosih. Zanimivo bi bilo poizkusiti ASA+.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2020, 21:35
Napisal/-a webmouse
zadnjih par dni se tudi jaz igram z ASA materialom....

Čez sem, dal že raze nastvite tko, da sem namesto izdelka dobil že sračje gnezdo, klopčič, na pol poti zmanjkalo materiala do tega da se je nekje sredi tiska tiskalnik sklopil motorje (verjtno previsoke temperature).

Sedaj se mi že nakazujejo oblike izdelka :D ... glee na prvi post imam vprašanje ali je pri tisku z ASA materialom potrebno vklopiti hlajenje? Kot recimo pri PLA. ker sam imam isklopljeno kot je priporočilo za ABS material.

In ali je posledica tiska na fotogrfijah zaradi tega ..... oziroma kaj delam narbe da imam tak tisk? prvi nivo podpore je odigral svoje gornja dva stebra pa nimata več stika z izdelkom

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 04 Feb 2020, 23:10
Napisal/-a sslavc
Pri tisku z ASA filamentom mora biti tiskalnik zaprt. Že rahlo gibanje zraka dela težave. Temperatura znotraj tiskalnika 40°C. Temperatura extrudorja 250 - 255°C. Temperatura mize 105 - 110 °C. Hlajenje ne višjih slojih do max. 30%.
zaželjeno je nastaviti kar precej brima.
Odkar obstoja ASA+, tiskam pretežno z njim, saj je odporen na svetlobo in sonce. V bistvu tiskam le PETG in ASA+, saj tiskam uporabne predmete, veliko za navtiiko.
ASA+ se tiska popolnoma enako kakor PETG. Nobenih problemov nimam pri zelo majhnih ali visokih predmetih.
Nikakor mi ni jasno, zakaj imate nekateri toliko problemov.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 00:01
Napisal/-a webmouse
sslavc je napisal/-a:Pri tisku z ASA filamentom mora biti tiskalnik zaprt. Že rahlo gibanje zraka dela težave. Temperatura znotraj tiskalnika 40°C. Temperatura extrudorja 250 - 255°C. Temperatura mize 105 - 110 °C. Hlajenje ne višjih slojih do max. 30%.
zaželjeno je nastaviti kar precej brima.
Odkar obstoja ASA+, tiskam pretežno z njim, saj je odporen na svetlobo in sonce. V bistvu tiskam le PETG in ASA+, saj tiskam uporabne predmete, veliko za navtiiko.
ASA+ se tiska popolnoma enako kakor PETG. Nobenih problemov nimam pri zelo majhnih ali visokih predmetih.
Nikakor mi ni jasno, zakaj imate nekateri toliko problemov.


Začel sem z priloženim PLA in naročil PETG kot zamenjavo zanj ... in verjetno naredil neumnost in preskočil ABS in šel na ASA .... bi moral direkt na ASA+

Upam, da mi uspe najti kompromis parametrov da prabim ta kolut ...

Hvala

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 00:03
Napisal/-a sslavc
ABS in ASA je skoraj enako, vsaj v nastavitvah.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 08:24
Napisal/-a Protoncek
sslavc je napisal/-a:...Nikakor mi ni jasno, zakaj imate nekateri toliko problemov.

Mogoče zato, ker tiskajo z ASA, ne z ASA+ ? :_banghead
Originalno vprašanje se nanaša na ASA. Torej bi lahko lepo povedal, da se veliko lepše tiska ASA+, pa bi zvenelo veliko bolje in prijazneje, kajne? Ni nobene potrebe po aroganci.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 11:15
Napisal/-a sslavc
Protoncek je napisal/-a:
sslavc je napisal/-a:...Nikakor mi ni jasno, zakaj imate nekateri toliko problemov.

Mogoče zato, ker tiskajo z ASA, ne z ASA+ ? :_banghead
Originalno vprašanje se nanaša na ASA. Torej bi lahko lepo povedal, da se veliko lepše tiska ASA+, pa bi zvenelo veliko bolje in prijazneje, kajne? Ni nobene potrebe po aroganci.

V kolikor bi prebral moje prispevke v tej temi, bi opazil, da sem zelo jasno napisal prednosti ASA+ pred ASA.
Moje vprašanje, zakaj imate nekateri toliko težav, pa so se nanašale na splošne težave tiska, niveliranje mize, neenakomeren tisk....
Mizo izravnavam le, ko menjam šobo, drugače ni potrebe. Tisk pa je glede na cenenost tiskalnika zelo kvaliteten.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 12:23
Napisal/-a VolkD
sslavc je napisal/-a:Moje vprašanje, zakaj imate nekateri toliko težav, pa so se nanašale na splošne težave tiska, niveliranje mize, neenakomeren tisk....
Zato ker ljudje tiskajo eni malo, drugi mnogo, pri tem se nabira kilometrina. In zato ker imajo ljudje različne 3D tiskalnike. Eni take, ki imajo zaprto komoro, drugi pa take, ki ...

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 12:26
Napisal/-a Protoncek
V kolikor bi prebral moje prispevke v tej temi, bi opazil, da sem zelo jasno napisal prednosti ASA+ pred ASA

Seveda si, ampak ni poanta tega. webmouse ima težave z ASA, ne ASA+, torej sprašuje zanj. V danem trenutku je nasvet o nakupu ASA+ sicer dobrodošel, a ga ne zanima, ker bi rad uporabil obstoječ kolut. Ti kot kaže nimaš ASA materiala, zato v danem trenutku nisi na tem, da bi mu lahko kaj pametnega svetoval, kot tudi jaz ne, saj ga nimam. Z veseljem pa prebiram temo, da vem za naprej, če kdaj nabavim - v tem primeru je tvoj nasvet seveda dobrodošel. In takile "čudni" izpadi me pač motijo.

Ne boš verjel, koliko ogromno ljudi ima težave s popolnoma enakim tiskalnikom, pri katerem drugi teh težav nimajo. 3D tisk je kot kaže pač take narave, da je marsikaj na meji - med drugim recimo prijetje na mizo. Tudi jaz (še) nimam težav s pruso, nekateri pa imajo na enakem tiskalniku in enaki mizi ogromne probleme, ker se jim enostavno ne prime gor ne glede na to, kaj naredijo. Lahko, da je kriv filament, lahko enakomernost izdelave peša... lahko je miljon stvari. Zagotovo pa to ni nekaj, kar nekomu ne bi bilo jasno, zakaj je tako. Pri nobeni stvari zadeve ne tečejo 100% gladko in to prav vsem...

Dovolj OT... naj gre tole v smeti... :_CR

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 12:38
Napisal/-a sslavc
Protoncek je napisal/-a:
V kolikor bi prebral moje prispevke v tej temi, bi opazil, da sem zelo jasno napisal prednosti ASA+ pred ASA

Seveda si, ampak ni poanta tega. webmouse ima težave z ASA, ne ASA+, torej sprašuje zanj. V danem trenutku je nasvet o nakupu ASA+ sicer dobrodošel, a ga ne zanima, ker bi rad uporabil obstoječ kolut. Ti kot kaže nimaš ASA materiala, zato v danem trenutku nisi na tem, da bi mu lahko kaj pametnega svetoval, kot tudi jaz ne, saj ga nimam. Z veseljem pa prebiram temo, da vem za naprej, če kdaj nabavim - v tem primeru je tvoj nasvet seveda dobrodošel. In takile "čudni" izpadi me pač motijo.

Ne boš verjel, koliko ogromno ljudi ima težave s popolnoma enakim tiskalnikom, pri katerem drugi teh težav nimajo. 3D tisk je kot kaže pač take narave, da je marsikaj na meji - med drugim recimo prijetje na mizo. Tudi jaz (še) nimam težav s pruso, nekateri pa imajo na enakem tiskalniku in enaki mizi ogromne probleme, ker se jim enostavno ne prime gor ne glede na to, kaj naredijo. Lahko, da je kriv filament, lahko enakomernost izdelave peša... lahko je miljon stvari. Zagotovo pa to ni nekaj, kar nekomu ne bi bilo jasno, zakaj je tako. Pri nobeni stvari zadeve ne tečejo 100% gladko in to prav vsem...

Dovolj OT... naj gre tole v smeti... :_CR

Tudi mene moti, ko nekdo površno prebere, kar je drugi napisal. Takoj na začetku sem napisal vse o materialu ASA in tudi podal parametre za tisk. Preberi še enkrat bolj natančno in se potem razburjaj.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 13:00
Napisal/-a VolkD
Daljsi.jpg


Oba sta enako dolga.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 17:36
Napisal/-a Aleks
Moj tiskalnik ima zaprte stranice in odprt strop. Ker nimam niti centimetra ABS-a, da bi naredil razstopino za podlago, prve test delam kar na lak za lase.

Najprej sem poskusil za podporo tiskati breakaway material. Mislim, da je zanj prevroča miza in tudi zanj se priproča tisk na UHU. Slabo se je prijel na 100 stopinjah.

Nadalje sem poskusil s 100 stopinjami mize in 250 stopinjami glave. Poskusni tajši testni kos je imel plasti naložene in nič sprijete. Potem sem poskusil na 265 stopinj, kot priporoča CNC Kichen https://www.youtube.com/watch?v=M0tYr2JH_Do , ki je testiral Trčkov ASA. Pri 265 nobeno zvijanje testnega kosa ni rezultiralo delaminaciji, kos je bil zelo enovit.

Med tiskom z dvojno glavo sem opazil, da iz ASA glave teče filament tudi ko glava ni aktivna. To je ena težava, ki bi jo moral odpraviti.

Na sliki je testni kos. Izgleda precej grdo zaradi nitk. čeprav v živo to ni problem. Večina stringov na desni strani glavnega tiskanca se odstani s prstom. Tisk je pravzaprav zelo lep, lepši od PLA. Na levi tiskana podpora se je obdržala na mizi. Na desni glavni kos pa se vidi spodaj kakšna banana je. Poskusil bom še z nič ventilacije, sedaj sem imel na 10%.

Drugače pa ne se po nepotrebnem jeziti. Tudi meni je malo žal, da se nisem takoj odločil za ASA+.

asa test.jpg

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 18:10
Napisal/-a VolkD
Aleks je napisal/-a:Najprej sem poskusil za podporo tiskati breakaway material. Mislim, da je zanj prevroča miza in tudi zanj se priproča tisk na UHU. Slabo se je prijel na 100 stopinjah.

UHU je super za marsikaj ne le za ABS. Je pa hec, ker ga je treba namazati na tanko pri hladnem steklu. Nato segreti mizo na 100°C in ohladiti.
Potem deluje. In to dobro. Zelo dolgo obdobje - recimo 30 ali 40 tiskov, brez da bi dodatno kaj nanašali.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 18:55
Napisal/-a sslavc
Vsi deli, tudi zobniki so črn ASA+.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 05 Feb 2020, 22:16
Napisal/-a webmouse
Vidim, da sem ga pihnil mimo z ASA .... ... nekako ga bom nahecli da bo kaj iz njega...

sem probal še s hlajenjem in je samo gnezdo štren ratalo. bo treba podpazduho in v dnevno sobo ga prestavit. Potreben mi je še test v toplejšem okolju, sedaj se namreč nahaja v neogrevanem prostoru in do par cm od mize je videti bolje kot pri večji oddaljenosti od nje. Sedaj s hlajenjem pa se slabše. Mogoče premajhna temperatura v komori...

S ssamim oprijemom pa nimam težav. En tisk nredil brez brim-a pa je obstalo na mestu - moram pa počakat da se miza ohladi predno odstranim drugače gre na trdo.

tiskam pri 255 stopinjah --- mislim da gre pri tem tiskalniku samo do 260 stopinj in pri nastavitvah glave na 258 ali 259 stopinj mi je sredi tiska vrglo ven krmilje ... verjetno varnost na pregretje.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 08 Feb 2020, 23:34
Napisal/-a webmouse
Aleks je napisal/-a:
Nadalje sem poskusil s 100 stopinjami mize in 250 stopinjami glave. Poskusni tajši testni kos je imel plasti naložene in nič sprijete. Potem sem poskusil na 265 stopinj, kot priporoča CNC Kichen https://www.youtube.com/watch?v=M0tYr2JH_Do , ki je testiral Trčkov ASA. Pri 265 nobeno zvijanje testnega kosa ni rezultiralo delaminaciji, kos je bil zelo enovit.
--------
----------
Drugače pa ne se po nepotrebnem jeziti. Tudi meni je malo žal, da se nisem takoj odločil za ASA+.

asa test.jpg


Preizkusil kar oohoho nasavitev in nikakor ne spravim skupaj uporabnega izdelka... čeprav ima Trčkov ASA navodilo da se ga tiska med 240 in 265 stopinjami je kot kaže za moj tiskalnik neuporaben. Plsti so naložene vendar ne sprijete.... .... sumim,da je preniska temperatura tiskanja. Kolikor toliko spodobe izdelek je pri 260 stopinjah .... to je pa tudi max kar ta tiskalnik dovoli.

sicer bom probal še par nastaviev ... ampak počasi obupujem da bo kaj uspeha... Bo potrebno kar ASA+ naročiti

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 10 Feb 2020, 22:19
Napisal/-a webmouse
Povsej živi telovadbi ne pridem dalj kot od ''pogojno'' uporabnih kosov....

.... tako, da sem uradno zaključil z ASA, potegnil ročno in grem na PETG za sedaj.

Skoraj poln kolut Trčkovega ASA filamenta je že spakiran nazaj v karton... ... tisti, ki si želi igrati z njim naj dvigne roko, da mu ga pošljem.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 10 Feb 2020, 22:36
Napisal/-a Protoncek
Kateri printer že imaš? Če še nisi oddal koluta bi se poigral na moji Prusi, da vidim to čudo od plastike...
Lahko objaviš še stl izdelka, da poskusim istega.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 10 Feb 2020, 23:29
Napisal/-a SimonS
Na prusi dela odlično, lahko rečem iz prve roke. Sem ga sprintal že en kolut.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 10 Feb 2020, 23:36
Napisal/-a webmouse
Protoncek je napisal/-a:Kateri printer že imaš? Če še nisi oddal koluta bi se poigral na moji Prusi, da vidim to čudo od plastike...
Lahko objaviš še stl izdelka, da poskusim istega.

Na ZS pusti naslov pa pošljem

kot kaže na bi šlo..

SimonS je napisal/-a:Na prusi dela odlično, lahko rečem iz prve roke. Sem ga sprintal že en kolut.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 14 Feb 2020, 20:05
Napisal/-a Protoncek
Evo, testni izdelek na Prusi MK3S je uspel v prvo.

Nastavitve: privzete za "prusament" (filament, ki ga dela Prusa):
ekstruder: 260, miza: 105 stopinj. Izdelek je velik 60x54mm.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 14 Feb 2020, 22:26
Napisal/-a webmouse
Tiskal tudi z istimi nastavitvami - vendar ni bilo uspeha ---- moj printer ga ne mara.

za test probaj natisniti isto kot sem jaz
https://www.dropbox.com/s/wd5beahn6udmm6t/fan_duct_v3_supports.obj?dl=0

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2020, 01:28
Napisal/-a Dorijan
webmouse je napisal/-a:Tiskal tudi z istimi nastavitvami - vendar ni bilo uspeha ---- moj printer ga ne mara.

za test probaj natisniti isto kot sem jaz
https://www.dropbox.com/s/wd5beahn6udmm6t/fan_duct_v3_supports.obj?dl=0
Si preveril, če imaš temperaturo šobe dejansko 260°C,
pa prusa nima bowden extruder ampak direkten, kar verjetno tudi pomaga. Nima pa komore.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2020, 10:06
Napisal/-a Protoncek
Nekako nikoli nisem čutil potrebe po preverjanju temperature. Teh tiskalnikov je veliko, če bi temperatura lagala bi že davno vedel. Lahko sicer izmerim z IR termometrom, a je vprašanje, kako točno bo to.
In... IMA komoro :D (lastne proizvodnje), čeprav sem tale izdelek natisnil z vrati napol odprtimi, ker testiram nov HW setup octoprinta (RPi4, 7 col lcd, OctoDash namesto OctoScreen).
Je pa mogoče lahko res kaj na bowdenu, ja, z obzirom da so moji prvi občutki o tem filamentu ... no, če ga primerjam z PLA, ABS, PETG je veliko bolj gumijast. Lahko to povzroči težave, ja.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2020, 10:25
Napisal/-a VolkD
Hmm,... jaz pa tega ASA nisem še nikoli poizkusil.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 15 Feb 2020, 15:16
Napisal/-a Protoncek
webmouse je napisal/-a:za test probaj natisniti isto kot sem jaz
https://www.dropbox.com/s/wd5beahn6udmm6t/fan_duct_v3_supports.obj?dl=0

Natisnjeno. Je uspelo, sicer se na levi vidi, da je odstopila podpora, a ni hude škode zaradi tega, škoda je zato (izdelek je neuporaben), ker sem pri samodejnem kreiranju podpor spregledal, da jih je postavil tudi v notranjosti :_banghead Bi moral dat podpore "on build plate only", pa sem pomotoma pustil "everywhere"...
Seveda sem ga pri poskusu odstranjevanje le-teh zlomil...

Ja, pa tiskat bi moral z večjo ločljivostjo, bi bil izdelek lepši (tole je z 0.2).

Sem pa opazil, da se ta material na spodnji strani obarva belkasto - je lisast, torej bi moral zadevo za lep izgled nekako obdelat. Z acetonom nekako gre, a je treba delat zelo previdno (beri na hitro zmočit in pustit, nič drgnit), sicer postane še bolj obupno lisast...

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 16 Feb 2020, 12:02
Napisal/-a SimonS
Sedaj nimam nobenega izdelka pri roki za slikat, ampak jaz printam z 265 st in 110 miza in rezultati so boljši od tvojih

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 16 Feb 2020, 12:26
Napisal/-a VolkD
SimonS je napisal/-a:..., ampak jaz printam z 265 st in 110 miza ...
Problem teh temperatur je v tem, da niso enake. Ne mislim na številke, temveč na to kar senzorji dajo kot informacijo. Potem primerjamo pa številke in se čudimo.
Morali bi narediti nek sistem / napravo s pomočjo katere bi te vrednosti kalibrirali.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 16 Feb 2020, 12:33
Napisal/-a SimonS
Prusa tovarniško kalibrira vsak printer posebej in zraven računa tudi dobiš izpise. Torej vsaj za pruso lahko trdim da so vrednosti realne

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 17 Feb 2020, 17:51
Napisal/-a Protoncek
SimonS je napisal/-a:Sedaj nimam nobenega izdelka pri roki za slikat, ampak jaz printam z 265 st in 110 miza in rezultati so boljši od tvojih

Hvala za informacijo. Tole je bilo natisnjeno z enim privzetim profilom, ki sem ga našel na seznamu, mislim da 260/110 , če sem si prav zapomnil. Bom poskusil še na 265. Sploh ne vem, do koliko gre prusa...

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 25 Mar 2020, 20:39
Napisal/-a edvingrozni
Pozdravljeni,

potreboval bi nasvet glede nastavitev ASA+ filamenta oziroma kaj me to heca pri printih.
Iz slike je upam, da razvidno kako dela plasti.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 25 Mar 2020, 21:04
Napisal/-a sslavc
Napiši bolj podrobno, kateri printer, kateri oziroma čigav filament in kakšne so tvoje nastavitve.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 25 Mar 2020, 21:16
Napisal/-a edvingrozni
Tiskalnik je nadgrajen geeetech i3 pro b kopija pruse, zaenkrat pa uporabljam samo Trčkov filament.
Nastavitve so pa
Extruder 245 st
Miza 90 st
Šoba 0,4
višina printa 0,15mm
hitrost pa mam 30mm/s.

Na Trčkovem filamentu namreč piše od 220 - 250st
Še slika tiskalnika v delu

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 25 Mar 2020, 21:47
Napisal/-a sslavc
Tudi jaz tiskam Trčkov ASA+ s podobnimi nastavitvami.

Extrudor: 240°C
Miza: 100°C
Hitrost: 60mm/sek
Retraction: 7mm
Layer: 0.1 ali 0.2

Nimam nobenih problemov. Imam pa zaprt tiskalnik in znotraj temperaturo 40°C.
Poizkusi preko tvojega povezniti kakšno kartonsko škatlo in jo spredaj malo odpri.

Poglej, če si ti niso odvili kaki vijaki , in zato tiskalnik ni natančen, mogoče vlažen filament.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 25 Mar 2020, 22:05
Napisal/-a edvingrozni
Hvala za nasvet.
Sedaj sem dal printat z nastavitvami od pruse kot protonček, jutri pa probam še zadevo zapreti.
Kos kateri se je printal med slikanjem je med plastmi pokal vsakič, ko sem odšel ali prišel v sobo.

Še to ali lahko retract zelo vpliva, mam nastavljeno samo na 1mm?
Vlage mislim, da ni ker sem ga pred tem 5 ur sušil v pečici in potem vakumsko pakiral. odprt je bil pred začetkom printanja.
jutri poročam kako bo uspelo

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 26 Mar 2020, 13:21
Napisal/-a edvingrozni
IMG_test 1.jpg
Evo prvi print
nastavitve
Extruder 230 st
Miza 90 st
Šoba 0,4
višina printa 0,15mm
hitrost pa mam 30mm/s.

to pomeni znižal sem temperaturo in zaprta vrata med tiskom.
tista bula oziroma debelejša plast je razlog - žena je takrat odprla vrata(zanimivo kakšen vpliv ima pretok zraka kateri ni hladen, no je hladnejši ko prostor kjer printam)
Bom probal še 5 stopinj spustiti temperaturo šobe.

U pa še to, ne vem če vpliva vendar sem imel infill/perimeters overlap nastavljeno na 25% to sem spustil na 15%.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 26 Mar 2020, 14:13
Napisal/-a VolkD
Je bila moja žena tukaj, ko sem to bral. Njena izjava: Seveda, žena je kriva! Vsi ste enaki.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 26 Mar 2020, 15:20
Napisal/-a eldi2011
Namesto da bi rekla vse smo iste.... :)

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 26 Mar 2020, 15:29
Napisal/-a edvingrozni
Drugi test
Extruder 230 st
Miza 90 st
Šoba 0,4
Višina printa 0,15mm
Hitrost pa mam 30mm/s.
Infill/perimeters overlap 7%

Slika je teoretično identična tista črta pa je zgleda napaka na z osi.
Mislim, da temperature ne morem več spuščat - ko sem testiral flow je 100mm = 100mm pri temperaturi 235st .

Ali pa jaz preveč kompliciram?
Bom pa vsekakor probal še z zaprtim tiskalnikom in višino plasti.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 26 Mar 2020, 15:32
Napisal/-a edvingrozni
VolkD je napisal/-a:Je bila moja žena tukaj, ko sem to bral. Njena izjava: Seveda, žena je kriva! Vsi ste enaki.


Ja moja je rekla da ni ona sigurno kriva in zdaj se ji moram opravičiti, je očitno napaka tiskalnika.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 26 Mar 2020, 15:57
Napisal/-a sslavc
Pozabil sem napisat, cooling max 10-15% na višjih slojih.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 26 Mar 2020, 16:14
Napisal/-a VolkD
edvingrozni je napisal/-a:Ja moja je rekla da ni ona sigurno kriva in zdaj se ji moram opravičiti, je očitno napaka tiskalnika.
A si prav moral! Evo moja je rekla: A sem ti rekla jaz! Sem imela prav!

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 26 Mar 2020, 17:26
Napisal/-a edvingrozni
Še nekaj kar sem sedaj opazil.

Filament je na otip ko gre ven iz glave zrnast, ni gladek. pod povečevalnim steklom se tega ne vidi.
To verjetno pomeni, da mi je potegnil vlago kajne?

Sedaj ga bom osušil pred nadaljnimi testi.

Re: ASA parametri

OdgovorObjavljeno: 26 Mar 2020, 18:45
Napisal/-a sslavc
ASA+ zgladiš z acetonskimi hlapi.