Razslojevanje stekla

Različne vrste 3Dp, izdelki, gkoda, konstrukcije

Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 09 Okt 2020, 20:19

IMG_20201009_201143.jpg

Takole mi je danes dopoldan odstopilo del stekla na mizi od 3D printerja.

Velja povedati, da se meni plastika na steklo največkrat prime celo premočno. Razlog je v tem, da imam steklo, ki je peskano. Jaz steklo potem premažem z UHU lepilom, pa ne zato, da bi bolj držalo, ampak zato, da bi držalo manj.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 09 Okt 2020, 20:21

IMG_20201009_194120.jpg
Lokalni steklar mi je za 5€ naredil dva nova stekla. Enega sem že peskal in namazal z UHU.

Zdaj bo prvi print in bomo videli če se bo prijelo preveč. Sem pa tokrat res nežno peskal, ker je prejšnjič prijemalo preveč.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a DomenV » 09 Okt 2020, 20:36

Tudi meni se je zgodilo to, pa imam ne-peskano steklo. Steklo sem samo obrnil okrog in tiskam naprej :)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
lp, D
Uporabniški avatar
DomenV
 
Prispevkov: 428
Pridružen: 18 Jan 2015, 23:38
Kraj: Medvode
Zahvalil se je: 65 krat
Prejel zahvalo: 77 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 18

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 09 Okt 2020, 20:48

DomenV je napisal/-a: Steklo sem samo obrnil okrog in tiskam naprej :)
To je izhod v sili. Sicer sem pa starega spravil, če ne za drugo pa zaradi dimenzije.
Poskusi steklo peskat, boš vesel kako prime nanj. Tudi tisti materiali, ki se sicer nočejo prijeti.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a Carko » 09 Okt 2020, 21:14

Sem imel 2 peskani stekli. Prime se precej bolje, a se tudi precej precej hitreje začne luščiti.

Sedaj imam spet navadno steklo in je OK.
Carko
 
Prispevkov: 2559
Pridružen: 10 Jan 2015, 01:46
Zahvalil se je: 175 krat
Prejel zahvalo: 714 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 168

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 09 Okt 2020, 21:25

Carko, je precej odvisno kako je steklo peskano. Tokrat sem peskal z izredno finimi steklenimi kroglicami z razdalje cca 20 cm. Površina je manj hrapava, tako, da mislim, da bo to bolje.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a luccabrassi » 09 Okt 2020, 23:29

Poskusite s laserjem co2 naredit fin raster na steklo.

Peskanju se z drugo besedo reče tudi mikrokovanje in na trdih (neprožnih) predmetih povzroča škodo, ki jo s termičnim stresom še poslabšaš
Moments Before Detonation .............TT
Uporabniški avatar
luccabrassi
 
Prispevkov: 1171
Pridružen: 02 Jan 2016, 21:52
Kraj: KOČEVJE
Zahvalil se je: 229 krat
Prejel zahvalo: 231 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 116

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a DomenV » 11 Okt 2020, 10:09

VolkD je napisal/-a:
DomenV je napisal/-a: Steklo sem samo obrnil okrog in tiskam naprej :)
To je izhod v sili.


Zakaj? Tako imam že več kot leto, vedno brez problemov.
lp, D
Uporabniški avatar
DomenV
 
Prispevkov: 428
Pridružen: 18 Jan 2015, 23:38
Kraj: Medvode
Zahvalil se je: 65 krat
Prejel zahvalo: 77 krat
Uporabnika povabil: s54mtb
Število neizkoriščenih povabil: 18

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a s59ma » 11 Okt 2020, 10:21

Z vodobrusnim smirkovim papirjem po zgornji strani obrusiš steklo. Od intenzitete je odvisna hrapavost (=oprijemljivost).
Čisto enostavno in brez potrebe po peskanju.
Na napakah se učimo (pametni se na tujih).
s59ma
 
Prispevkov: 425
Pridružen: 03 Mar 2015, 20:48
Kraj: Medvode
Zahvalil se je: 29 krat
Prejel zahvalo: 115 krat
Uporabnika povabil: mirkatmir
Število neizkoriščenih povabil: 11

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 11 Okt 2020, 10:24

In ko se ti bo razslojilo še tu ? Ne boš imel nobene rezerve.
Je pa vprašanje kje se ti to zgodi. Meni se je točno tam, kjer je senzor za temperaturo. Sicer senzor laže, a če nalega na steklo vsaj vem kako laže.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 11 Okt 2020, 10:24

s59ma je napisal/-a:Z vodobrusnim smirkovim papirjem po zgornji strani obrusiš steklo. Od intenzitete je odvisna hrapavost (=oprijemljivost).
Čisto enostavno in brez potrebe po peskanju.
Drži, a če imaš peskali stroj doma je peskanje lažja možnost.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 11 Okt 2020, 10:26

Ko sem imel delto sem imel na steklu nalepljen kapton trak. Se je lepše prijelo brez uhu-ja, samo ABS brozgo gor, pa enostavno ga je bilo zamenjati, ko se je strgal. Pa še do loma stekla ne more priti...
Sicer pa poskusite PEI folijo. Je zakon.
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 443 krat
Prejel zahvalo: 528 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 109

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 11 Okt 2020, 10:28

ABS ja, kaj pa kak drug material ? PP recimo ?
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 11 Okt 2020, 10:41

Sprašuješ za kapton ali PEI? Na pei se abs, pla prime normalno, petg pa celo preveč, pri njem je dobro folijo malce "umazat". Prusa za ta namen priporoča windex(morda stelex pri nas?), menda vsebuje nekaj, kar ostane na foliji, da se petg ne prime preveč. Jaz imam za petg raster ploščo, za pla in abs pa gladko.
Na kapton se pla in abs prime normalno, petg takrat nisem tiskal, tako da ne morem reči. Sem pa tudi za pla namazal z abs brozgo. Edino fajn je naredit belo ali še bolje prozorno, če ne je spodnji del izdelka obarvan v barvi brozge... :_CR

PP pa še nisem tiskal nikjer...
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 443 krat
Prejel zahvalo: 528 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 109

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 11 Okt 2020, 10:46

Protoncek je napisal/-a:Sprašuješ za kapton ali PEI?

Za eno ali druga, pa seveda za PP. PP je zanimiv, ker ima dobre lastnosti in je za take pastnosti poceni. Žal ga je težko pripraviti do tega, da bi se oprijel.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a Protoncek » 11 Okt 2020, 11:19

TUKAJ berem, da se menda najbolje obnese prozoren pakirni selotejp, ki je menda večinoma narejen s PPja...
PP se menda hudo bogato krivi, še bolj od ABSa...? Kaj ima bolje od ABS ali ASA?
Uporabniški avatar
Protoncek
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: 17 Jan 2015, 21:41
Kraj: Mengeš
Zahvalil se je: 443 krat
Prejel zahvalo: 528 krat
Uporabnika povabil: VolkD
Število neizkoriščenih povabil: 109

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 11 Okt 2020, 11:37

Predvsem je bolj žilav in zlepa ne poči.
Krivi se res bolj, če mu dovoliš. selotejp potegne s površine in se vseeno skrivi. Na peskanem stekli ostane. No po nekaj časa pa steklo popusti. Ampak dve plošči za 5€ je cenovni razred selotejpa.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 16 Okt 2020, 12:27

VolkD je napisal/-a:Ampak dve plošči za 5€ je cenovni razred selotejpa.
Ne vem kaj je šlo narobe, a eno sem že uničil:
IMG_20201016_111327.jpg
IMG_20201016_111342.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a Carko » 16 Okt 2020, 12:56

Ja, kot sem napovedal. Nič ni narobe, tako pač je. Predobro se prime, plastika se skrči bolj kot steklo in ... *krc*.

Odlušči se tako navadno steklo kot kaljeno ali borosilikatno.

Sem poskusil več variant, na koncu sem pristal nazaj na navadnem steklu. Nisem še poskusil tomazp-jevega predloga, da površino samo rahlo pobrusiš z vodobrusnim papirjem (mislim da granulacije 1000).

S peskanjem in 1 min jedkanjem v fluorovodikovi kislini bi ostre robove peskanja lahko precej zmanjšal. Je pa HF kislina izredno nevarna (absorbira se skozi kožo in ti razžre vse do kosti, pa tega sploh ne veš), tako da verjetno ni tako "vabljiva" opcija.

Levo peskano, desno peskano + jedkano.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Carko
 
Prispevkov: 2559
Pridružen: 10 Jan 2015, 01:46
Zahvalil se je: 175 krat
Prejel zahvalo: 714 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 168

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a VolkD » 16 Okt 2020, 13:08

Carko je napisal/-a:Ja, kot sem napovedal. Nič ni narobe, tako pač je. Predobro se prime, plastika se skrči bolj kot steklo in ... *krc*..
Ja, a prej sem več kot leto dni delal s tem, pa je bilo v redu.
Zdaj skušam ugotoviti kaj je bilo prej drugače kot sedaj.
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo bolečine, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijowww.S5tech.net
Uporabniški avatar
VolkD
Administratorji strani
 
Prispevkov: 44644
Pridružen: 29 Dec 2014, 20:49
Kraj: Kačiče (Divača)
Zahvalil se je: 9906 krat
Prejel zahvalo: 5514 krat
Uporabnika povabil: Vrtni palček
Število neizkoriščenih povabil: 157

Re: Razslojevanje stekla

OdgovorNapisal/-a Peter123 » 16 Okt 2020, 14:13

Tudi meni se tole dogaja.
Sumim da je skupek okoliščin kriv.
Uporabljam steklo z UHU namazom.
Če je UHU namaz "svež" nisem zaznal problemov (lahko samo naključje).
S časom preko "natisnjencev" odstraniš plast UHUja in tudi s časom je ta plast vse bolj izsušena in trda. Kar lahko pomeni, da se kos red dobro prime na podlago preko UHU nanosa.
kot že omenjeno imata steklo in plastika različne koificiente in prej ali slej pride do previsoke površinske napetosti. In najšibkejši popusti, kar je v tem primeru steklo in nepravilnosti v njemu.
Peter123
 
Prispevkov: 1240
Pridružen: 09 Feb 2015, 14:20
Kraj: 1117 Lj.
Zahvalil se je: 28 krat
Prejel zahvalo: 191 krat
Uporabnika povabil: jmivsek
Število neizkoriščenih povabil: 39


Vrni se na 3d printerji

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost